Repris

Känner att jag typ rapear min egen blogg... Men jag har inget bättre för mig så! Jag vill verkligen inte vara sjuk :( Ska kolla tempen, dricka lite vatten och lägga mig och sova sen, kände nu att jag blev väldigt trööött. Måste vila om jag ska orka göra någonting ikväll. Fucking huvudvärk och förkylning.

Tog en annan bild och mmsade till 118800 och ställde samma fråga igen
"Vilken kändis är jag lik? Hur gammal ser jag ut att vara?"

"Tjenare pinglan! Du är väldigt lik snyggingen Cameron Diaz med en liten blandning från Rachel Bilson. Och som du vet själv är dem väldigt läckra! Du ser ut att vara runt 18-19 år. Vi kan inte bestämma specifik ålder men du var riktigt snygg att titta på. Kramar från mysbjörnarna på 118800"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0