Utväxt

Ville bara visa en förjävlig sak... Min äckliga utväxt
Blä! Mitt hår är slingat, men på utväxten ser det ändå illa ut... Ser ut som att det är färgat, alltså en rak rand nästan...? Vill fixa detta nu, men har lovat mig själv att inte gå till frisören innan juni. Ska låta håret växa ut mer innan jag fixar det, vill inte slita på det i onödan.
Haha, all denna utväxt har jag fått på bara tre månader! Efter två månader, precis början av juni ska jag slinga utväxten. Ska lägga i några kallare toner i längden och slinga all utväxt naturligt. Vill ha mer skiftnignar i håret.
När håret ligger ner, som på de två första bilderna, ser det iallafall inte så hemskt ut... Då smälter det in mer :P
Jaja nog om mitt hår. Hinner inte blogga mer. Ska ut från mitt rum och göra ingenting istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0