Välkommen till Täby. Det du inte vet om dig själv vet alla andra.

Allt känns bara fel nu. Sitter och väntar på våren men den är seg. Det ska fan bli skönt att åka bort under lovet. Ska till Skåne. Känns ganska avkopplande faktiskt höhö. Jag menar att bara kunna gå runt osminkad och ifixad - okej det gör jag hela tiden - men utan att bry sig.
Våren har kommit längre där eftersom det ligger längre ner i Sverige. Ska bara ut i solen och chilla!!!
Och shoppa, ganska bra för att dem har andra affärer än alla tråkiga här. Jag menar - Täby centrum?! Pffft. Det är ju för i helvette ett skämt! Haha!

Jag hatar Täby. Hatar Stockholm. Hatar Sverige. Vill inte bo här, har inte valt det.
Hört vår kommuns citat? "Välkommen till Täby. Det du inte vet om dig själv vet alla andra."
Om det inte är sant vad är det då?! Kom igen, klart som fan att det stämmer.
Allt som finns här är falska fjortisar och ungar som går runt och försöker vara något dem inte är.
Jag flyttar hemifrån när jag blir 18. Funderar på att flytta utomlands. Om jag klarar det redan då.
När jag blir äldre vill jag iallafall bilda en familj. Då vill jag flytta ifrån Sthlm.
Skulle vilja bo i Småland då. Det är fint och mysigt. Nära havet. Och så.

Haha... Spola fram en minut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0