Vi delar liksom hjärna.

Sovit gott? Det har jag.
Efter lite dampattacker, kvällspromenad, tröstätning och OC avsnitt med Josefin kunde vi äntligen somna, vid tre-fyra tiden.
Men vaknade inte nu. Har ett svagt minne av att hon sa hejdå till mig vid nio tiden imorse, somnade om med en gång efteråt dock och sov till tolv. Den jäveln stack till en annan kompis, så vad ska man göra nu?..
Jag och Josefin har blivit så himla tajta. Min medicin hjälper mot impulser och ilska vilket resulterar i att vi aldrig bråkar längre. Därför kan vi vara med varandra hela tiden nu för tiden utan att bråka. Vilket är bra.
Men vem ska jag vara med när jag inte är med henne då?
Visst visst, jag har många andra vänner, men jag föredrar att vara med henne. Varje gång. Vi delar liksom hjärna. Tycker, tänker och säger samma sak. Haha jag vet inte många jag kan vara så ärlig med som jag är med henne.

I like her.


Kommentarer
Postat av: Josefinnnnnnnnnnnnnnnnn

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA... Tar en ful bild på mig och en snygg på dig vavavavvavavavav? Du är en rutten mök! <3 Älskar dig vännerligt inte flatligt tyvärr haha...

2011-04-20 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0