Visst, ibland gör jag korkade val men det är inte jag som kommer gå på skolavslutningen med brun utan sol...

Sitter i köket. Skynda hem efter skolan för att hinna sola ansiktet innan solen blev för svag..
Fan vad jag hatar skolan. Alltså, att tvinga barnen gå runt inomhus hela våren?! Och början av sommaren... När det är sådär härligt varmt och man ska sola för att bli brun - Då tvingar de en att sitta inne hela dagarna?! Gå runt i den där jävla äckliga skolan istället för att vara ute i det fina vädret... Fy. Vafan. Hade en på-dåligt-humör-dag idag... Märks. Nej jag satt vid skolbänken och glodde ut på solen genom fönstret hela dagen. Ville sola men tack vare fitt skolan får man gå runt inne hela dagarna. Great. Hann knappt sola idag. Kom liksom hem 3.
Bara för att jag sköter skolan nu och går på nästan alla lektioner har jag fattat hur mycket jag inte vill göra det. Ångrar att jag satte min fot i alla dessa jävla skit skolor. I want freedom, inte vara instängd i en skolbyggnad med läskiga lärare. Alla kommer gå på skolavslutningen som bleka lik. För att man tvingas sitte inne och tänka och räkna när man kan vara ute i vårsolen i det fina vädret annars. Nej. Fyfan. Orkar inte.
Blir det fint väder sticker jag från skolan på ett puff! Så jävla ovärt? Skola? Ha?
Jag behöver ingen skola... Haha



Juni förra året. Några dagar efter skolavslutningen. Fyfan vad jag var blek! Nästan äckligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0