Exklusiva hårförlängningar

Som de flesta säkert sett på Paulinas blogg, så finns det just nu en tävling om att vinna en helt gratis hårförlängning! Väldigt generöst av Paulina tycker jag! Jag skulle gärna vilja vinna priset eftersom jag älskar långt hår, och tyvärr så har ju inte alla råd med att spendera i sådant.

Jag har innan testat på löshår med clips men det var dock ingenting jag tyckte så bra om. Det tog massa tid att sätta i håret varje dag. Har även hört att salongen Paulina går till ska vara riktigt bra!
Jag tycker att jag förtjänar priset eftersom jag har gått runt i kort hår ända sen vintras. Denna vintern klippte jag av mitt hår till axellångt, lite kortare, eftersom det var så pass slitet att jag inte kunde ha kvar längderna! Och har sen dess väntat på att det ska växa ut igen men det tar en sådan tid.
Jag borde vinna tävlingen för att göra mänskligheten en tjänst genom att skaffa lite mer hår på huvudet.
Psst. Om ni ska köpa hår och/eller sätta in hårförlängning, gå till www.frisorcenter.nu.
Det otrassliga håret finns även att fynda på www.headzone.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0