I SAID IT CAUSE I CAN

Tjolahopp! kom nyss hem från skolan. stannade kvar på a-tid för att göra klart mitt arbete i bilden. resulterade i att jag till slut satt och mosade ljusblå färg över hela bilden och förstörde penseln. jaja, nu är den iallafall nästan klar! eller ja typ, fanns tydligen inte färg till det sista så de skiterja i :P
Orkar inte skriva så pryydligt, är lite matt.
somnade nämligen fyra inatt, var inte så trött :P hehehe.........
har knappt ätit på två dagar! under halva lördagen + söndagen + idag har jag väl fått i mig 500 kalorier sammanlagt. är nog något sånt, haha jag håller inte på att svälta mig men jag har helt enkelt inte varit hungrig och inte heller sugen på någonting! nu sitter jag dock och äter mjölk med havrefras och hallon :) mycket gott! kände att jag behööööööööööövde det jag var hungrig.
har köpt några små saker från göruborg. inte så märkvärdigt men det blev ett par ljusgula shorts från cubus, kjol från monkiiiii haha, och en ljusbrun/diarréfärgad liten axelremsväska från lindex hähäääääää..
DAMN!! haha det kom en skitstor humla som krascha mot mitt fönster nyss, fick panik xd
hejdå, det är tråkigt att blogga nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0