Skrev fett tråkigt. Massa medicin snack. Läs inte ni kommer somna haha

Hej. Har inga besökare kvar nästan men det skiter jag i. Jag skriver när jag vill och känner för det bara. Är sjukt trött, tog ingen sömnmedicin igår. Var dock trött ändå så det fungerade väl ok. Fuck mitt melatonin och den där jävla licensen. Jag fick biverkningar. Huvudvärk, morgontrötthet, dåsighet, illamående och humörsvängnigar. Då var circadin mycket bättre fast den hade längre verkningstid. Och var svindyr. Men får fan ta och fixa det där. Ska fråga när rabatterna kommer. Borde ändå ligga långt över tusen kr nu... Ska få en 27 mg concerta idag hoppas jag, ifall min mamma kommer ihåg att hämta ut den. Börjar med någon 45 mg dos imorgon. Haha, tycker det är lite onödigt att öka 9 mg istället för 18, men men. Det är väl bra så det går långsammare den här gången. Från 36 till 45 kommer det antagligen inte bli så mycket skildnad. Sen blir det 54, 63 och kanske 72 mg. Får se hur mycket jag behöver. Är mest mitt humör som behöver dem faktiskt, koncentrationen är ok iallafall. När rätta dosen är hittad ohc fungerar ska jag slå ut sertralinet också. Hoppas verkligen det går bra. De är jag fett nervösa över. Har tagit de ett och ett halvt år snart så hoppas inte min kropp panikar utan det. Sen blir det insättning av ny sömnmedicin. Gäsp. Har ett möte inbokat nästa vecka då allt ska bestämmas. CIao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0